5 najčastejších dôvodov nefunkčnej SEO optimalizácie

5 najčastejších dôvodov nefunkčnej SEO optimalizácie

Založili sme si web, mali takmer nulovú návštevnosť, katastrofálne pozície vo vyhľadávačoch, tak sme si našli SEO agentúru a zaplatili za SEO optimalizáciu. Hneď na začiatku sme boli niekoľkokrát upozornení, že nemôžeme čakať žiadne výsledky po mesiaci. Vraj by sme si mali počkať aspoň taký polrok. Tieto informácie sme dostali vo viacerých agentúrach, a to nezávisle na sebe, takže sme usúdili, že to asi bude pravda. Keď sa však nedialo nič ani takmer po ôsmych mesiacoch, začali sme mať divný pocit. Agentúru sme zmenili a SEO od Seolight už naozaj zafungovalo. Ak sa stretnete s niečím podobným, mali by ste poznať dôvody, prečo vaša optimalizácia nefunguje.Čierna tabuľa s nápisom 1 plus 1 rovná sa 3
 

  • Agentúra nerobí to, čo by robiť mala:Je to asi logické, no ide o to, čo presne agentúra nerobí správne. Ak si napríklad zaplatíte za dvadsať PR článkov za mesiac a desať spätných odkazov, no agentúra urobí len polovicu z toho, nie je divú, že veci nefungujú. Preto si vždy na konci mesiaca vypýtajte podrobnú správu o tom, čo a ako bolo urobené. Nájdite si pár minút času a na dané weby si aj sami kliknite.
  • Nekvalitný obsah: Problém môže byť aj v nekvalitnom obsahu. Nie je článok ako článok, takže ak ľudia, ktorí vytvárajú obsah na váš web alebo o vašom webe, len ťukajú do klávesnice bez toho, aby texty dávali zmysel, nečakajte žiaden úspech. Aj v tomto prípade by ste si mali prácu agentúry alebo copywriterov overiť na vlastné oči.

Biele kocky na hnedom drevenom stole s nápisom SEO

  • Black hat SEO:poslednou možnosťou je to, že agentúra využíva zakázané techniky, takzvané BLACK HAT SEO. Môže ísť o nerelevantný obsah. Vyzerá to tak, že v článku je odkaz na váš web, na ktorom predávate topánky, no článok je o práčkach. Ďalším problémom je prehusťovanie kľúčových slov v textoch. Ak zbadáte, že v článku s rozsahom jednej normostrany, obsahuje jedno, a to isté kľúčové slovo asi dvadsaťkrát, nie je to dobre.