Zaujímavosti sa nemusíte dozvedieť len z novín a časopisov, ale i na internete. A ak chcete mať všetko zaujímavé na jednom mieste a čítať každý deň niečo nové, tak online magazín je vhodným riešením pre každý prípad.

Výber správneho CRM pre vaše obchodné potreby

Výber správneho CRM pre vaše obchodné potreby


Potrebujeme spôsob, ako sledovať našich súčasných, minulých a potenciálnych zákazníkov? To záleží … ako dlho chcete zostať v podnikaní? Kedysi som bol zamestnaný ako konzultant, aby som viedol projekt pre organizáciu, ktorá mala tri samostatné – ale súvisiace – podniky pod jednou strechou, ktoré využívali tri samostatné systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a žiadny z týchto troch slúžil svojim podnikom. veľmi dobre … vedeli, že strácajú zákazníkov a chýbajú kontakty. Mojou úlohou bolo zistiť, čo fungovalo pre každý podnik, čo nebolo a čo bolo pre každého z nich naozaj dôležité. Potom nájdite spoločnú základňu a implementujte jedno off-the-police, ale prispôsobiteľné, CRM riešenie, ktoré spĺňa väčšinu potrieb každého podniku… ale nakoniec by všetci používali rovnaké riešenie.notebook.jpg
Väčšina malých podnikov nepotrebuje túto úroveň detailov. Bolo by to prehnané a rozpočet istič. Ale niečo potrebujete? Ó áno. Práve teraz, ako nezávislý konzultant, je to väčšinou niečo, čo sledujem pomocou e-mailov zoradených do priečinkov. A áno, je to niečo, čo ma zbláznilo, takže to neodporúčam. Som v procese zmeny, ako som spravovať svoje vzťahy so zákazníkmi, takže som určite nejaké aktuálne myšlienky na túto tému.
CRM podľa definície
Ak chcete vytvoriť druh základnej definície toho, o čom hovoríme, pokiaľ ide o CRM, pozrime sa, čo o tom Wikipedia hovorí. Wikipedia definuje CRM ako toto: 
„CRM je široko implementovaný model pre riadenie interakcií spoločnosti so zákazníkmi, klientmi a predajnými vyhliadkami. Zahŕňa využívanie technológií na organizáciu, automatizáciu a synchronizáciu obchodných procesov – najmä predajných činností, ale aj marketingových, zákazníckych služieb a technickej podpory. Celkovým cieľom je nájsť, prilákať a získať nových klientov; vychovávať a udržiavať tie spoločnosti, ktoré už má; lákať bývalých klientov späť do záhybu; a znížiť náklady na marketing a služby zákazníkom. “podnikatelka.jpg
Kritické informácie a potreby CRM
Niektoré kritické oblasti, ktoré potrebujete v CRM pre vaše malé firmy, sú tieto:

  • spoločnosť
  • materská spoločnosť
  • URL
  • primárny kontakt
  • sekundárny kontakt
  • emailové adresy
  • telefón
  • skype
  • dátumy kontaktu
  • poznámky

Niektoré kľúčové funkcie, ktoré pomôžu vášmu podniku pri používaní CRM na sledovanie vašich súčasných a potenciálnych klientov a zákazníkov:

  • zobrazenie prehľadu panela
  • prispôsobiteľné polia
  • možnosť pridávať polia
  • štandardné výkazníctvo z krabice
  • schopnosť vytvárať vlastné prehľady
  • schopnosť iniciovať kontakt s klientmi v rámci CRM (bude iniciovať e-maily a Skype kontakt v rámci CRM softvéru)

5/5 - (3 votes)