Online magazín

Týmto potravinám sa pred cvičením vyhnite

Týmto potravinám sa pred cvičením vyhnite

Potraviny bohaté na vlákninu
Potraviny, ktoré sú bohaté na vlákninu, ako je celozrnný chlieb, celozrnné cestoviny a ovos, sú pre vás dobré, aby ste mali dlhší pocit plnosti a regulovali tráviaci systém. Ale pred cvičením by ste týmto potravinám mali dať veľké nie! Dôvodom je to, že telu trvá dlhší čas, kým ho v tráviacom trakte spracuje. To môže mať za následok nadúvanie, nevoľnosť, plynatosť a kŕče v žalúdku, ktoré môžu byť počas tréningu problematické.

břicho

Šumivé nápoje
Šumivé nápoje nemajú žiadnu výživu a sú plné cukru, takže by nemalo byť prekvapujúce, ak sa im musíte vyhnúť ako nápoju pred tréningom. Vysoký obsah cukru spôsobuje, že sa cítite nafúknutá a vedie k cukrovke. Počas tréningu navyše spôsobujete kŕče a žalúdočné nevoľnosti.

Orechy
Orechy sú zdravé, takže je dôležité konzumovať ich v celkovej strave, ale je najlepšie, aby ste sa im pred cvičením vyhli. Je to preto, že má tuky, ktoré spomaľujú trávenie. Ak chcete zahrnúť takýto tuk do vašej diéty pred tréningom, uistite sa, že ich konzumujete maximálne 1 hodinu pred cvičením.

Korenené, pikantné jedlá
Pikantné jedlo môže uspokojiť vaše chuťové poháriky, ale je najlepšie sa mu vyhnúť pred cvičením, a to z mnohých dôvodov. Keďže korenené jedlá môžu mať za následok tráviace ťažkosti alebo pálenie záhy, čím vám spôsobí bolesti. Pikantné jedlá vám spôsobia kŕče, ktoré vás nútia zastaviť váš tréning.

Hlúbová zelenina
Hlúbová zelenina, ako je brokolica, ružičkový kel a karfiol, sú dôležité vo vašej strave, ale počas tréningu spôsobia zmätok. Je to preto, že táto zelenina má vysoký obsah rafinózy, čo je nestráviteľný sacharid, ktorý môže spôsobiť nadúvanie brucha a nadmerné množstvo plynu.

jídlo

Rafinovaný cukor
Nedostatočné množstvo cukru a sacharidov vo vašom systéme pred tréningom môže viesť k letargii a únave. Musíte venovať pozornosť druhu cukru, ktorý konzumujete. Najlepšie je, ak zostanete mimo rafinovaného cukru. Vyberte si glukózu, ktorá sa nachádza v potravinách bohatých na sacharidy alebo fruktóze, ktorá sa nachádza v ovocí a zelenine.

Týmto potravinám sa pred cvičením vyhnite
Ohodnoťte příspěvek